niedziela, 27 stycznia 2013

Relacja ze spotkania blogerek w Suchej Beskidzkiej!

 Cześć !
Dziś mam dla Was obiecaną fotorelację ze spotkania blogerek, które odbyło się 26 Stycznia o godzinie 14 w Pizzerni"102" w Suchej Beskidzkiej.
W spotkaniu wzięło udział 10 dziewczyn: AniaIwonkaMadzia,Kasia,kolejna Kasia,Dominika,Natalka,kolejna Dominika, i jeszcze jedna Kasia :)
Katarzyny i Dominiki zdominowały całe spotkanie!
Jak było? Po prostu FANTASTYCZNIE! Dziewczyny jesteście cudowne! Każda z Was z osobna! Spotkanie w małym gronie pozwoliło nam na to,aby każda miała możliwość porozmawiania z każdą dziewczyną co uważam za ogromny plus, PIERWSZE SPOTKANIE BLOGEREK W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OFICJALNIE UWAŻAM ZA BARDZO UDANE!
Tak sobie siedziałyśmy, jadłyśmy, piłyśmy:D
Fotografem była głównie nasza kochana Iwonka:* , która na tym zdjęciu zdecydowanie pokazała swoje oblicze :D
Tutaj zdjęcie z Kasiami :D
Tutaj nasza piękna Natalka :D
Uśmiechnięta Dominika :)
Kasia, która znalazła niespodziankę w swoim upominku :D Majonez zawsze spoko!
Ania i Dominika :)
 
Śliczna spółka :D (od lewej Natalka, Iwona, Ania, Dominika i Kasia)
Kilka dziewczynek :D
Nasza piękna Ania! :)
mamy czerwone oczy! ale grunt ,że jesteśmy wszystkie!
Mmmm.. była pyszna! Dzięki za dowóz :D

Dostałyśmy też upominki...
W Suchej... a na dole już po rozpakowaniu w domu..
 I w tym miejscu dziękuje firmom takim jak:
Loton, Wibo, Madame Lambre,Vipera,Rimmel,Apis,Golden-Rose,Fennel,Synesis,AA,Astor,Mariza,Dermadic,Anida,Safira,Revitalash,Invex Remedies, Flash,Barwa,Bioderma,Cleanic,Igruszka,Bell,Credo,Flos-lek,Donegal,Bani,Evree,Perfecta oraz Bielenda. W kolejnych postach przedstawię Wam co konkretnie otrzymałyśmy.. :)
Wielkie ukłony dla dziewczyn, które pomogły mi to wszystko zorganizować...

i do następnego :)

69 komentarzy

  1. O to super że było fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no przecież to prawdziwe oblicze :D

      Usuń
  3. Było super!
    Kornelka super, że to zorganizowałaś.
    Buziaki...


    To zdjęcie moje ... bu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, fajne spotkanko, dziewczyny! Szkoda, że nie jestem z okolic :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że spotkanie udane :)
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, ale upominki!:) super spotkanie :)

    zapraszam do siebie, dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No spotkanie udane jak widzę.
    Sporo fajnych rzeczy u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, pochwal się co dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super dziewczyny !

    sama wybieram się na swoje pierwsze spotkanie blogerek :)

    myślę, że to fajna sprawa :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ale miałyście fajnie *.*
    a ile upominków *.* te u cb w domu to wszystko dla cb ? :d
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dużo upominków dostałyście! szkoda, że w pobliżu mnie nie ma takich spotkań, chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że się świetnie bawiłyście:))) zazdroszczę Wam :*:) atmosfera musiała być genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW - ile upominków :-O Będziesz,to teraz testowała,testowała,testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW trochę tych upominków dostałyście, ZAZDROSZCZĘ :D.
    Kurcze, szkoda że u mnie nikt nie organizuje takich spotkań ;/.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super :) Ciekawe czy kiedyś odbędzie się w Białymstoku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) fajnie,że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Kochana za wczoraj :-**

    No, bardzo pięknam. Na każdym zdjęciu jak mumin wyglądam :-P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale upominki na kurde ! nigdy tyle nie dostałam za jednym zmachem

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że sie świetnie bawiłyście :) super:)
    zazdroszczę :)
    czekam na posta w którym opowiesz o niespodziankach, które otrzymałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju ile prezentów:) pięknie wyglądałyście dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać spotkanko mega udane :)
    U mnie było w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to widzę, że super się bawiłyście ;)
    muszę wpaść na kolejne spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że panowała świetna atmosfera, tak trzymać dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogromnie dziękuję Ci za zaproszenie :) Spotkanie było wspaniałe! Cieszę się, że jesteś zadowolona bo to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No nieźle!!! Puścić baby same...;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No super!!! <3 a ile dobroci ohohohoh :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że spotkanie udane ;)
    ale dostałyście upominków :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nooo widzę, że naprawdę fajnie się bawiłyście!:))) mega pozytywne zdjęcia! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ale musiało być fajnie! następnym razem też chętnie dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję jeszcze raz za zorganizowanie spotkania :)
    było super, to są plusy nie ogromnych spotkań
    do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie fajnie się bawiłyście :)
    A ilee kosmetyków :) jak Ci trochę niepotrzebne ja chętnie przygarnę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia:) fajnie, że są organizowane takie spotkania :D gdybym ogarnęła kogoś koło siebie to też bym się chętnie spotkała:D Ale może kiedyś:P Wszystkie śliczne jesteście;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że spotkanie się udało:)Super:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że mnie tam nie było:( Ale może na jakieś następne się załapię...Widzę, że zabawa była udana-to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno super się bawiłyście, lubię oglądać takie zdjęcia ze spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czyli spotkanie było udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Po zdjęciach widać że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajna sprawa takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. widać, że fajnie było
    niby to samo województwo a jednak trochę mam dalko do suchej b.
    duuuzo kosmetyków ;D czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę udanego spotkania :) Może na kolejne też się załapię :)Chętnie poznam kogoś z kim można dzielić swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o jak zazdroszcze ja juz tyle razy probowalam z takimi spotkaniami w wawie jakos nie wychodzi :) suuuper

    OdpowiedzUsuń
  42. ale Ci zazdroszczę- to spotkanie musiało być super!

    OdpowiedzUsuń
  43. WOOOW ile kosmetyków! Kochana gratuluję za zorganizowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Rany, ale Cię zasypali prezentami *.*

    Lubię "Skąpca" :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Kosmetyków nie zazdroszczę;-)Szkoda,że nie udało mi się z Wami spotkać,mam niestety daleko,a nie zawsze czas pozwala na spotkania,do Krakowa na drugie spotkanie też się nie zgłaszam;-)Mam nadzieję,że kiedyś jednak jeszcze będzie okazja;-)Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam,że tak późno odpisałam,ale zupełnie zapomniałam o Twojej wiadomości;-)Basia

    OdpowiedzUsuń
  46. ehh, już po zdjęciach widać, że musiało być miło i bez zadęcia, a mi niestety termin nie podpasował... może myślałyście o zorganizowaniu powtórki? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję udanego spotkania i świetnej organizacji, jak widać:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pozdrawiam Was wszystkie :)
    Nie mogę się napatrzeć na relacje zdjęciowe :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  49. Najważniejsze, że spotkanie się udało! :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. i nie powiedziałas ze w suchej było spotkanie :( przeciez bym tam pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super, zazdroszczę!:D Widać, że zabawa była świetna a ile prezentów. ;o

    OdpowiedzUsuń
  52. Weźcie mnie następnym razem ze sobą..Też chce pizzę i piwo :) I Was w kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż prawie z Mazur..
      Ale, że co? Nie weźmiecie mnie ze sobą :(((
      Weźmiecie, weźmiecie :)

      Usuń
  53. Ale fajnie - było Was mało więc udało się z każdym pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy mogłabyś mi zdradzić na jakiej zasadzie otrzymuje się kosmetyki na potkaniach blogerek?

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy mogłabyś mi zdradzić na jakiej zasadzie otrzymuje się kosmetyki na spotkaniach blogerek?

    OdpowiedzUsuń
  56. Żałuję że dopiero teraz do Ciebie trafiłam, bo do Suchej mam 20 minut jazdy, a chętnie poznałabym inne dziewczyny.
    Jak będziecie się jeszcze kiedyś organizować to chętnie się przyłączę :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale musiało być super :) Widać że spotkanie udane!
    Ja dopiero zaczynam prowadzenie bloga kosmetycznego ale mam nadzieję że kiedyś też trafię na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Atmosfera musiała być genialna! I ten klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. gdzie można się dowiedzieć o spotkaniu np blogerek z krakowa

    OdpowiedzUsuń
  60. eeej a ja nawet nie wiedziałam, że jest tyle blogerek z tych okolic:D super:) to teraz już mam zajęcie na wieczór, muszę nadrobić zaległości na Waszych blogach:D pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

To miło, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią.